Spring naar content

Reviewbeleid Buro Koorts

Buro Koorts krijgt reviews van bedrijven op verschillende plekken op het internet. We tonen zelf reviews op onze website waarbij onze klanten over de samenwerking vertellen. Andere manieren om reviews bij ons achter te laten zijn websites zoals Sortlist en Google (Mijn Bedrijf). Of social media als Facebook die de mogelijkheid bieden om bedrijven te beoordelen.

Wij vinden dat beoordelingen een representatieve weergave moeten zijn van de tevredenheid van klanten over de diensten die wij aanbieden en leveren.

Dit betekent dat (voor zover het in onze macht ligt) een beoordeling van Buro Koorts:

  • Altijd wordt gegeven door een klant waarmee we werken of gewerkt hebben.
  • We al onze klanten om een beoordeling vragen.
  • We geen onechte beoordelingen vragen.
  • We klanten niet belonen om een beoordeling te geven.
  • We privacygevoelige informatie in beoordelingen proberen te voorkomen.
  • We geen grof taalgebruik toestaan.
  • We in geval van onjuistheden in beoordelingen proberen deze te laten corrigeren door de persoon die het plaatst. Zowel bij positieve als negatieve onjuistheden.
  • We positieve en negatieve beoordelingen op dezelfde manier behandelen.

Wij doen altijd ons best om beoordelingen te controleren op validiteit. We vergelijken dan bijvoorbeeld ook de zichtbare namen met de bij ons bekende gegevens van klanten. Wanneer dit niet bekend is, vragen we het platform waar de beoordeling verschenen is deze te verwijderen. Of dit werkelijk gebeurt ligt niet in onze handen.

Testimonials en referenties

Wanneer wij een testimonial of referentie op onze website plaatsen is dit een werkelijke ervaring van een echte klant die hier niet voor beloond is. Op verzoek kunnen we je in contact brengen met deze persoon om de ervaring te toetsen.

Volgers en likes

Al onze volgers en likes komen van echte mensen. We maken geen gebruik van nepvolgers, neplikes of nepwaarderingen.

Wij hechten enorm veel belang aan de mening van onze klanten!

Wij stellen het zeer op prijs als je een review voor ons achterlaat. Hier nog een paar weetjes over hoe wij met onze reviews omgaan.

  • Als een klant een beoordeling van lager dan drie sterren achterlaat, nemen wij altijd contact op om te vragen naar onze verbeterpunten. Wij streven naar de best mogelijke service en staan open voor feedback.
  • Zowel positieve als negatieve beoordelingen worden geplaatst.
  • Het kan voorkomen dat we een beoordeling uitlichten op onze website of op social media.
  • Onze beoordelingen worden gerangschikt op basis van datum.

Heb je vragen of onduidelijkheden over ons reviewbeleid?

Je kunt hier gemakkelijk en snel contact met ons opnemen. We helpen je graag!

Deze website maakt gebruik van cookies
We gebruiken cookies voor de werking van deze website, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Pas hieronder je voorkeuren aan en klik vervolgens op OK om akkoord te gaan met deze cookies.

Cookie settings