Spring naar content

Marketingdoelstellingen

Als je druk bezig bent met marketing wil je natuurlijk ook weten waarvoor je dat doet. Daarom is het belangrijk om doelstellingen voor je marketing te formuleren. Met doelstellingen hou je namelijk een vinger aan de pols en kun je na een bepaalde periode ook zeggen of je acties succesvol waren of juist niet. Een goede methode om een doelstelling te formuleren is om dit SMART (Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch en Tijdsgebonden) te maken. Een SMART doelstelling zorgt namelijk voor een duidelijk een haalbaar actieplan, wat voor iedereen begrijpelijk is. Doordat de doelstelling dan ook tijdsgebonden is kun je ook stellen of het doel behaald is.

Nieuwsgierig geworden? Laten we eens een kop koffie drinken!

Herman Koot

Laten we eens kennismaken!

Plan een afspraak

Deze website maakt gebruik van cookies
We gebruiken cookies voor de werking van deze website, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Pas hieronder je voorkeuren aan en klik vervolgens op OK om akkoord te gaan met deze cookies.

Cookie settings