Spring naar content

Leadgeneratie

Wanneer een bedrijf aan de slag gaat met leadgeneratie probeert een bedrijf de interesse te wekken van potentiële klanten met als doel om de omzet te verhogen. Een voorbeeld: je kunt op je website e-mailadressen verzamelen in ruil voor een whitepaper. Het kan ook zo zijn dat je bedrijf of organisatie een bericht heeft geplaatst op social media en dat daar iemand op reageert met interesse. Dit kan ook een vorm van leadgeneratie zijn. Een oude-klassieke voorbeelden van leadgeneratie zijn koud acquisitie bellen, e-mail marketing of tv- en radioreclames. Een meer moderne vorm van leadgeneratie is display reclame of marketing automation.

Nieuwsgierig geworden? Laten we eens een kop koffie drinken!

Herman Koot

Laten we eens kennismaken!

Plan een afspraak

Deze website maakt gebruik van cookies
We gebruiken cookies voor de werking van deze website, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Pas hieronder je voorkeuren aan en klik vervolgens op OK om akkoord te gaan met deze cookies.

Cookie settings