Spring naar content

Naamsbekendheid

Zoals de naam al doet vermoeden verwijst naamsbekendheid naar de mate waarin je naam, dienst of bedrijf bekend is binnen een bepaalde groepering of doelgroep. Naamsbekendheid is in de marketing een goede graadmeter om te evalueren of de ingezette marketingmiddelen ook daadwerkelijk effectief zijn. Een lage naamsbekendheid kan bijvoorbeeld een reden zijn om met het adverteren juist een naamsbekendheid campagne te doen in plaats van een campagne gericht op conversie. En andersom. Ook is een naamsbekendheidonderzoek nuttig om jouw positie ten opzichte van concurrenten te ontdekken.

Nieuwsgierig geworden? Laten we eens een kop koffie drinken!

Herman Koot

Laten we eens kennismaken!

Plan een afspraak

Deze website maakt gebruik van cookies
We gebruiken cookies voor de werking van deze website, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Pas hieronder je voorkeuren aan en klik vervolgens op OK om akkoord te gaan met deze cookies.

Cookie settings