0318 - 742106
Buro Koorts
  • Over ons
  • Werkwijze
  • Marketing Abonnementen
  • Referenties
  • Casussen
  • Nieuws
  • Contact
  • Zoek
  • Menu Menu
Terug

Dé marketingontwikkelingen van 2019

De marketingontwikkelingen gaan vliegensvlug. Zo kunnen we in 2019 bijvoorbeeld veel innovaties verwachten op gebied van marketing automation. Wij volgen alles op de voet en zijn al druk aan het experimenteren. Want wij doen alles om jouw bedrijf beter te maken. Benieuwd wat je dit jaar kunt verwachten? In dit blog bespreken we een aantal ontwikkelingen.

Video content

We zagen het al aankomen, maar nu is het wel heel duidelijk: video content wordt steeds populairder. De voorspelling is dat in 2021 maar liefst 82% van al het internetverkeer bestaat uit video’s! Hier hebben wij vorig jaar al op ingespeeld door een samenwerking aan te gaan met Boyan van Epic Pixel. Hij maakt voor onszelf en voor onze klanten de mooiste video’s, met resultaat!

Gepersonaliseerde content

Personalisatie in teksten wordt steeds meer toegepast. Dit kan onder andere door de inzet van marketing automation. Zo kun je bijvoorbeeld op basis van verschillende interesses een andere nieuwsbrief naar persoon A sturen dan naar persoon B. Ook dit zijn wij al uitgebreid aan het testen bij een aantal klanten.

Data driven marketing

Kennis van Google Analytics wordt steeds belangrijker. Als je je data analyseert, zie je wat werkt en wat niet. Zo laat je je meer dan ooit leiden door cijfers en pas je daar vervolgens je marketingactiviteiten op aan. Wij rapporteren naar onze klanten wat de resultaten zijn uit de online marketingwerkzaamheden. Met deze gegevens in handen bepalen we waar we ons op gaan richten in het volgende kwartaal.

Voice search

“Hey Google, tot hoelaat is Buro Koorts vandaag bereikbaar?” De verwachting is dat in 2020 de helft van de zoekopdrachten via spraakgestuurde techniek gaat. Dit betekent dat de zoektermen of vragen gewoon via spraak worden gedaan en dat Google vervolgens zoekt naar de beste zoekresultaten. Daarom moet jouw website er echt op gericht zijn om de vraag van de (potentiele) klant te beantwoorden. Wij denken hier continu over na. Is jouw content relevant?

Chatten met chatbot

Misschien ken je het wel. Je komt op een website en krijgt een pop-up te zien, waarin een medewerker aan je vraagt of hij/zij jou verder kan helpen. Dit is uiteraard gestandaardiseerd en ook hier wordt steeds meer gebruik van gemaakt. Met chatten krijgt de klant snel en eenvoudig antwoord op zijn/haar vraag. Wij hebben voor Buro Koorts de chatfunctie in Google ingeschakeld, om te experimenteren of dit ook wat voor onze klanten zou zijn. De chatfunctie vraagt wel wat van organisaties: je moet altijd bereikbaar zijn en snel kunnen handelen als er vragen komen.

Ephemeral content

Social media is nog steeds populair, maar er is wel een verschuiving van Facebook naar Instagram. We zien nu dat er steeds meer gebruik gemaakt wordt van stories. Stories blijven maar 24 uur zichtbaar dus volgers weten dat wanneer ze niet kijken, ze ‘iets’ missen. Dit creëert exclusiviteit, het zogenaamde ‘fear of missing out’. Daarnaast wordt het minder als spam gezien. Bij een aantal klanten zijn we aan het testen wat de stories opleveren.

Marketing uitbesteden?

Wij houden ons dagelijks bezig met de ontwikkelingen op marketing gebied. We maken het graag mogelijk voor MKB’ers om gebruik te maken van tools en ontwikkelingen waar zij beter van worden. Wil jij ook je marketing uitbesteden? Neem gerust contact met ons op.

Terug

Logo Buro Koorts

Darwinstraat 3D
6718 XR Ede

0318 – 742106

Marketing Wiki

Werken bij Buro Koorts

© Copyright - Buro Koorts
  • Reviewbeleid
  • Voorwaarden
  • Disclaimer / Privacy
  • Sitemap
Scroll naar bovenzijde

Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren, het webverkeer te analyseren en voor marketingdoeleinden. Lees meer over hoe wij cookies gebruiken en hoe u ze kunt beheren door op "Voorkeuren" te klikken. Als u akkoord gaat met ons gebruik van cookies, klikt u op "Cookies toestaan".

Cookies toestaanVoorkeuren

Cookie Instellingen



Functionele cookies

Deze cookies zijn noodzakelijk om de kernfunctionaliteit van de website te kunnen gebruiken.

Analytische cookies

Deze cookies stellen ons in staat om het gebruik van de website te analyseren, zodat we de prestaties van onze websites kunnen meten en verbeteren.

Overige externe diensten

Deze cookies worden gebruikt om advertenties beter af te stemmen op uw interesses, zowel binnen als buiten onze websites. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt

Google Webfont Instellingen:

Google Maps Instellingen:

Google reCaptcha instellingen:

Vimeo en Youtube video's insluiten:

Privacy Beleid

U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.

Privacy statement
Instellingen opslaanAlle cookies weigeren