
Groveko kwam in 2011 bij ons met de vraag of wij hen wilden helpen om het bedrijf beter zichtbaar te maken bij hun doelgroep. Groveko heeft de ambitie om te groeien en wilde zich gaan (her)positioneren als een belangrijke speler in de markt. Fungeren als autoriteit in de wereld van de professionele schoonmaak, daar riepen ze onze hulp voor in.
Samenwerking van Groveko met Buro Koorts
Zo zijn we met verschillende projecten begonnen die een bijdrage leveren aan de groeiambitie van Groveko. Door als Buro Koorts de leiding te nemen in deze projecten, kan het management van Groveko zich focussen op de dagelijkse gang van zaken.
Een belangrijk project was bijvoorbeeld de ontwikkeling van een eigen Groveko App, waarmee het logistieke proces voor de klant een stuk gemakkelijker is geworden. Bestellingen zijn nu nog sneller en eenvoudiger te plaatsen en bespaart klanten een hoop tijd. Mede dankzij de App hebben veel nieuwe klanten zich verbonden aan Groveko.
Groveko bekendste groothandel
Met trots lazen wij kortgeleden het groothandelsonderzoek 2016 van Service Management, waar uit blijkt dat Groveko de bekendste groothandel is. Een resultaat waar we in 2011 alleen nog maar van konden dromen!
Aan de respondenten werd gevraagd welke groothandel zij kennen. Zowel de spontane als geholpen naamsbekendheid van Groveko was het hoogst van alle groothandels. Ook doen de ondervraagden het meest zaken met Groveko. En dat terwijl groothandels tegenwoordig van alle markten thuis moeten zijn, blijkt uit hetzelfde onderzoek.
Buro Koorts
Wij zijn blij dat wij een steentje kunnen bijdragen aan de zichtbaarheid van Groveko en we zijn trots op de resultaten van dit onderzoek.
Wilt u weten wat wij voor u kunnen doen? Neem dan gerust contact met ons op!