Referenties
Wij zijn trots op de resultaten die we hebben behaald bij onze klanten. Lees hier onze referenties.
Wij zijn trots op de resultaten die we hebben behaald bij onze klanten. Lees hier onze referenties.
Hoe komen we onder de aandacht bij de juiste klant? Dat is de vraag die OnbeperktWiFi.nl eind 2019 aan ons stelde. Sindsdien werken we met veel plezier samen en zijn er mooie resultaten bereikt. In deze referentie vertelt Arend Jan, eigenaar van OnbeperktWiFi.nl, hoe hij onze samenwerking ervaart. “Buro Koorts is de spin in het web en ik hoef niet bang te zijn dat er iets vergeten wordt. Ze houden alles onder controle.”
Eind 2018 mochten we Hubbers interieurmakers verwelkomen als klant. Afgelopen tijd hebben we ons dan ook vol ingezet om ons te verdiepen in wat zij doen en na te denken over de stappen die nodig zijn om meer leads en naamsbekendheid te genereren. In deze referentie vertelt Lonneke van Ooijen, interieurarchitect en verantwoordelijk voor alle marketing uitingen bij Hubbers interieurmakers, hoe zij de samenwerking met Buro Koorts ervaart.
De stalen deuren van De Rooy zijn een hit. De omzet van dit familiebedrijf is in enkele jaren verdrievoudigd. Waar kwam deze boost vandaan? En wat is er precies gebeurd? Naast dat De Rooy een prachtig product heeft en het juiste moment zich aanbood, hielpen wij dit familiebedrijf door in te zetten op marketing. Het aantal leads nam toe, de conversie steeg en het offertetraject verloopt soepeler.
INM adverteerde offline, maar deed verder niets aan hun online zichtbaarheid. Ze zagen om hen heen dat concurrenten online actief werden en realiseerden zich dat het toch echt essentieel werd om hierin mee te gaan. En zo kwamen ze bij Buro Koorts. Inmiddels werken we al weer sinds juni 2017 samen met INM en hebben we mooie resultaten bereikt. We spreken Wouter Burgerhart, mede-eigenaar van INM over zijn ervaringen met Buro Koorts.
Buro Koorts werkt al sinds 2011 voor Skyliner. In 2011 kwam Skyliner naar ons toe met de vraag of wij wilden meedenken over de lange termijn strategie voor het bedrijf. Dit hebben we met veel plezier en succes gedaan. Eind 2018 besloot Skyliner om een duidelijker onderscheid te maken tussen de diensten van haar twee werkmaatschappijen en opnieuw schakelden ze onze hulp in.
OOHA Media begon in 2009 als A30 Reclame. Rudi Hooijer en Joop Koot wilden een reclamemast om te adverteren voor hun bedrijven. Rudi voor Hora en Joop voor Gelderse Caravan Centrale. Zo gezegd, zo gedaan: in 2009 bouwden ze hun eerste mast aan de A30. Toen Rudi en Joop zagen dat hun mast flink extra bezoekers opleverde, wilden ze maar één ding: groeien. En daar schakelden ze Buro Koorts voor in.
De overdracht van je bedrijf is een pittige beslissing en een flinke stap. Jan van Iwaarden vond het tijd voor een nieuwe generatie die het stokje over zou nemen. Maar hij wilde wel een krachtig bedrijf overdragen dat gereed is voor de toekomst. Visie, groei en zichtbaarheid waren nodig om zijn opvolger een goede start te geven. Met die vraag kwam Jan van Iwaarden bij Buro Koorts.
Kom gerust eens koffie drinken om kennis te maken. We staan bekend om onze uitstekende koffie! Thee of wat fris mag natuurlijk ook. Als jij er maar blij van wordt, want dan zijn wij dat ook.