Referenties
Wij zijn trots op de resultaten die we hebben behaald bij onze klanten. Lees hier onze referenties.
Wij zijn trots op de resultaten die we hebben behaald bij onze klanten. Lees hier onze referenties.
Vijf jaar samenwerking met Grovema. Dat betekent al vijf jaar tussen de gele graafmachines, vijf jaar grappen en gekkigheid en vijf jaar gestage groei. Een mooi moment om terug te blikken op deze periode. We spreken Luc Smit, eigenaar van Grovema, over het belang van hun webshop en de persoonlijke samenwerking de afgelopen jaren.
Sinds februari 2021 werken we samen met dit Arnhemse bedrijf en hebben we al mooie resultaten behaald. Met als grote hoogtepunt: een nieuw logo met bijbehorende huisstijl en een compleet nieuwe website. Na maanden intens samenwerken, blikken we samen met Kevin Kersten, operationeel manager bij Drost & Zonen, terug op de samenwerking.
Gelderse Camper Centrale is, zoals Joop het zelf omschrijft, “klant van het eerste uur”. Al sinds 2010 werken we samen met dit Barneveldse bedrijf. Begin 2021 kreeg Gelderse Camper Centrale een volledige rebranding. Een mooi moment om samen met Joop Koot, eigenaar van Gelderse Camper Centrale, te reflecteren op de samenwerking met Buro Koorts.
De stalen deuren van De Rooy zijn een hit. De omzet van dit familiebedrijf is in enkele jaren verdrievoudigd. Waar kwam deze boost vandaan? En wat is er precies gebeurd? Naast dat De Rooy een prachtig product heeft en het juiste moment zich aanbood, hielpen wij dit familiebedrijf door in te zetten op marketing. Het aantal leads nam toe, de conversie steeg en het offertetraject verloopt soepeler.
Hoe komen we onder de aandacht bij de juiste klant? Dat is de vraag die OnbeperktWiFi.nl eind 2019 aan ons stelde. Sindsdien werken we met veel plezier samen en zijn er mooie resultaten bereikt. In deze referentie vertelt Arend Jan, eigenaar van OnbeperktWiFi.nl, hoe hij onze samenwerking ervaart. “Het is fijn dat een heel team werkt aan onze marketing.”
INM adverteerde offline, maar deed verder niets aan hun online zichtbaarheid. Ze zagen om hen heen dat concurrenten online actief werden en realiseerden zich dat het toch echt essentieel werd om hierin mee te gaan. We werken alweer sinds juni 2017 samen met INM. We spreken Wouter Burgerhart over zijn ervaringen met Buro Koorts.
OOHA Media begon in 2009 als A30 Reclame. Rudi Hooijer en Joop Koot wilden een reclamemast om te adverteren voor hun bedrijven. Rudi voor Hora en Joop voor Gelderse Caravan Centrale. Zo gezegd, zo gedaan: in 2009 bouwden ze hun eerste mast aan de A30. Toen Rudi en Joop zagen dat hun mast flink extra bezoekers opleverde, wilden ze maar één ding: groeien. En daar schakelden ze Buro Koorts voor in.
Buro Koorts werkt al sinds 2011 voor Skyliner. In 2011 kwam Skyliner naar ons toe met de vraag of wij wilden meedenken over de lange termijn strategie voor het bedrijf. Dit hebben we met veel plezier en succes gedaan. Eind 2018 besloot Skyliner om een duidelijker onderscheid te maken tussen de diensten van haar twee werkmaatschappijen en opnieuw schakelden ze onze hulp in.
Eind 2018 mochten we Hubbers interieurmakers verwelkomen als klant. We hebben ons vol ingezet om ons te verdiepen in wat zij doen en na te denken over de stappen die nodig zijn om meer leads en naamsbekendheid te genereren. In deze referentie vertelt Lonneke van Ooijen hoe zij de samenwerking met Buro Koorts ervaart.
Kom gerust eens koffie drinken om kennis te maken. We staan bekend om onze uitstekende koffie, van espresso tot een cappuccino! Thee of wat fris mag natuurlijk ook. Als jij er maar blij van wordt.