OOHA Media wil groeien
OOHA Media begon in 2009 als A30 Reclame. Rudi Hooijer en Joop Koot wilden een reclamemast om te adverteren voor hun bedrijven. Rudi voor Hora en Joop voor Gelderse Caravan Centrale. Zo gezegd, zo gedaan: in 2009 bouwden ze hun eerste mast aan de A30.
Toen Rudi en Joop zagen dat hun mast flink extra bezoekers opleverde, wilden ze maar één ding: groeien. En daar schakelden ze Buro Koorts voor in.
Mede dankzij de uitstekende samenwerking met Buro Koorts groeide OOHA Media explosief.
Over OOHA Media
OOHA Media exploiteert digitale buitenreclame, met andere woorden, Digital-Out-of-Home Advertising. Je ziet de digitale reclamemasten van OOHA Media langs prominente snelwegen in Nederland.
Nieuwe naam
Buro Koorts werd al snel om hulp gevraagd en stuitte meteen op een probleem: de naam. Als dit bedrijf wilde groeien, voldeed de naam ‘A30 reclame’ niet meer. Buro Koorts kwam met het idee om het bedrijf OOHA Media te noemen. Een verrassende naam, maar zeer toepasselijk voor deze branche. OOHA staat voor Out Of Home Advertising, wat een bekende term is in de wereld van (digitale) buitenreclame. En zo ontstond OOHA Media.
Marketing
OOHA Media begon in 2013 met haar eerste digitale reclamemast en besteedde de marketing aan ons uit, zodat Joop en Rudi zich volledig konden focussen op technische vernieuwing en sales. Na de naamswijziging, pakten we het projectmanagement van de website op en vervolgens verzorgden we de (online) marketing. Nog steeds zetten wij ons dagelijks in om OOHA Media verder te laten groeien. Concreet betekent dit:
- Het schrijven van een marketing- en communicatieplan
- Het verzorgen van alle content
- Het bijhouden van social media
- Het zorgen voor goede SEO resultaten (Google)
- Het sparren over nieuwe mogelijkheden en kansen
Zo heeft OOHA Media een enorme groei gerealiseerd, van lokaal naar landelijk.
Campagnechecker
Wij kwamen o.a. met het idee om een campagnechecker op de website toe te voegen. Met deze tool kunnen bedrijven op een eenvoudige manier checken hoe hun reclame advertentie eruit zou zien op de reclamemasten van OOHA Media. Dit bleek een groot succes, de campagnechecker wordt dagelijks gebruikt en levert veel leads op.
Van lokaal naar landelijk
Inmiddels heeft OOHA Media zes digitale reclamemasten op strategische locaties. Met minimaal een miljoen passerende automobilisten per veertien dagen hebben de reclamemasten een groot bereik. Daarnaast loopt OOHA Media voorop met de nieuwste technieken, zoals programmatic buying. Waar de medewerkers van OOHA Media zich bezig kunnen houden met technische vernieuwing, verzorgen wij de gehele marketing. Onze samenwerking is niet onopgemerkt gebleven. Zo heeft OOHA Media een enorme groei gerealiseerd, van lokaal naar landelijk. En daar zijn we trots op!
Wil jij je marketing ook uitbesteden?
Kom gerust eens koffie drinken om kennis te maken. We staan bekend om onze uitstekende koffie, van espresso tot een cappuccino! Thee of wat fris mag natuurlijk ook. Als jij er maar blij van wordt.