Spring naar content

Marketingabonnement Best

Frank Koot

Zullen we kennismaken?

Plan een afspraak

Ons abonnement Best is voor ondernemers waar marketing automation van toegevoegde waarde is. Naast de werkzaamheden in ons abonnement Beter gaan we hier ook aan de slag met automation. Marketing automation maakt het mogelijk om effectief kwalitatieve leads binnen te halen. Dit gebeurt door specifieke content aan te bieden aan de verschillende mensen binnen jouw doelgroep. Met deze geautomatiseerde content en een overwogen puntensysteem krijg jij de leads binnen waar je direct actie op kunt ondernemen. Door marketing automation in te zetten, spelen we in op de behoeften en specifieke vragen van jouw (potentiële) klant. Hierdoor laat je hen zien dat jouw producten of diensten dé oplossing zijn.

Ons abonnement Best is voor ondernemers waar marketing automation van toegevoegde waarde is. Dit abonnement is verkrijgbaar voor een vast bedrag per maand (vanaf 3.495 excl. BTW). Zo weet je exact waar je aan toe bent!

Welke marketingwerkzaamheden zitten er in abonnement Best?

1

Opstarten en inrichten

  • Monitoringstools inrichten voor vindbaarheid (SEO)
  • Monitoringstools inrichten voor social media (Coosto)
  • Persona in kaart brengen en opstellen
  • Website audit met behulp van Semrush
  • 0-meting van de website en social media
2

Social media monitoren en beheren

  • Social media pagina’s aanmaken en optimaliseren
  • Advies en verbetersuggesties voor social media
  • Social media kalender opstellen
  • Verzamelen van input en plaatsen van berichten
  • Webcare, interactie met doelgroep
  • Social media adverteren
3

Content en SEO

  • Contentkalender opstellen
  • Teksten optimaliseren voor zoekmachines en klantbeleving
  • Content creëren en plaatsen
  • Nieuws verzamelen en delen
  • Blogs schrijven
  • Referenties en interviews met klanten
4

Nieuwsbrief

  • Nieuwsbrieven samenstellen en versturen
5

Acties en campagnes

  • Marketingjaarplan
  • Marketingcampagnes, zowel online als offline
  • Initiëren van events
  • Brainstormsessies
  • Google Ads inrichten en beheren
  • Contact onderhouden met vakmedia
  • Projectmanagement rondom advertentiecampagnes
6

Analyse en rapportage

  • Analyse websitestatistieken (Google Analytics)
  • Kwartaalrapportage met advies en verbetersuggesties
7

Bouwen aan het merk

  • Branding, bouwen aan het merk
  • Bestaande communicatiemiddelen optimaliseren op klantbeleving
  • Bewaken van consistente merkidentiteit
  • Jobmarketing
8

Strategie

  • Business Model Canvas
  • Doelgroep en strategie werksessies
  • Cultuurscan
  • Marketingcommunicatieplan schrijven
  • Advies over de strategie en organisatie
  • Sparringsessies met ondernemer/MT
9

Marketing automation

Als je kiest voor marketing automation, kijken we samen naar:

  • Jouw doelgroep, verdeeld in persona’s
  • Jouw doelstellingen
  • De strategie
  • De touchpoints (op welke momenten komt de doelgroep met jou in contact)

Hoe gaan we werken aan jouw marketingsucces?

In vier heldere stappen helpen we jouw bedrijf aan marketingsucces. Met abonnement ‘Best’ bouw je stabiel aan je marketing en ben je verzekerd van een team van marketeers dat voor jou aan de slag gaat. Hieronder lees je hoe dat proces er concreet uitziet. Hier lees je meer over onze werkwijze.

De juiste richting bepalen

We vinden het belangrijk dat we goed inzichtelijk krijgen wie jij bent, waar je voor staat en welke producten of diensten jouw bedrijf levert. Wat zijn jouw ambities? En waar wil je over een jaar, vijf jaar of tien jaar staan? Ook kijken we goed naar de branche en de markt waar jij je in bevindt en doen we onderzoek naar jouw concurrenten. In deze fase ontwikkelen we ook jouw marketing automation strategie.

Aan de slag!

We gaan voor jou actief aan de slag, resultaten behalen! Wat we doen? Dat hangt af van wat jij nodig hebt. Dit loopt uiteen van vernieuwende concepten tot social media beheer en van websiteoptimalisaties tot het schrijven van overtuigende teksten. We zorgen daarbij voor een consistente merkuitstraling; alles moet tot in de puntjes kloppen.

Meten is weten

We kunnen pas stellen dat de samenwerking een succes is door het te controleren. Alleen dan weten we of de ingeslagen weg aanslaat én of we de beste resultaten behalen voor jouw bedrijf. Die inzichten zetten we om in voorstellen voor verbetering: wat was hét succes? En kan nóg beter? Het is jouw data en daar zijn we heel transparant en eerlijk in. Zo behalen we jaar op jaar groei voor onze klanten.

Continu verbeteren

Continu verbeteren, dat mag jij verwachten. Wij doen altijd nét dat stapje extra en zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. We voelen ons medeverantwoordelijk voor het succes van jouw bedrijf en doen wat het beste werkt voor jou. En werkt iets niet? Dan zijn we daar ook eerlijk in en sturen we bij.

Nieuwsgierig geworden? Laten we eens een kop koffie drinken!

Herman Koot

Laten we eens kennismaken!

Plan een afspraak

Deze website maakt gebruik van cookies
We gebruiken cookies voor de werking van deze website, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Pas hieronder je voorkeuren aan en klik vervolgens op OK om akkoord te gaan met deze cookies.

Cookie settings