Spring naar content

Warme acquisitie

Warme acquisitie is het benaderen van bestaande klanten of oude relaties. De mensen of bedrijven die je benadert kennen jou en jouw bedrijf al. De aanleiding hiervoor kan een nieuw product zijn dat je aan een bestaande klant wilt verkopen. Een andere reden is het activeren van relaties waarmee het contact verwaterd is. In dat geval wordt het vaak lauwe acquisitie genoemd. In tegenstelling tot koude acquisitie is de doelgroep al bekend met jou of je bedrijf. Warme en lauwe acquisitie zijn vaak makkelijker dan koude acquisitie, omdat je al een relatie hebt met de mensen. Het rendement van de inspanning is dan ook veel hoger dan bij koude acquisitie.

Nieuwsgierig geworden? Laten we eens een kop koffie drinken!

Herman Koot

Laten we eens kennismaken!

Plan een afspraak

Deze website maakt gebruik van cookies
We gebruiken cookies voor de werking van deze website, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Pas hieronder je voorkeuren aan en klik vervolgens op OK om akkoord te gaan met deze cookies.

Cookie settings