Waarom klantbeoordelingen onmisbaar zijn voor jouw bedrijf

Klantbeoordelingen zijn belangrijk in het aankoopproces van consumenten. In dit artikel geef ik je verschillende tips over klantbeoordelingen.

Een online magazine: jouw digitale visitekaartje!

Om als bedrijf op te vallen, moet je je onderscheiden van de rest. Eén manier om dat te…

Wat kost marketing?

Of eigenlijk is de vraag: ‘Wat is de benodigde investering in marketing en wat levert het op?’

Hoger in Google staan? Volg dit stappenplan met 27 tips!

Veel ondernemers vragen zich af waarom andere websites beter presteren in zoekmachines…

De kenmerken van een innovatief bedrijf

Een bedrijf dat innoveert is in beweging, ze denken na over verbeteringen aan hun…

Marketing waar jij beter van wordt | Deel 1

Wat zijn jouw kernwaarden?

Kernwaarden zijn de bouwstenen van jouw bedrijf. Waarom doe je wat je doet? Wat drijft jou…

Wat is het verschil tussen een reclamebureau, communicatiebureau en een marketingbureau?

Wie doet wat? In dit blog leggen we de verschillen uit.

Why, How, What, wat is het? En waarom kan jij niet zonder?

Wat hebben Tony’s Chocolonely, Fairphone en de ASN-bank met elkaar gemeen? Ze werken…