Spring naar content

Onze oplossingen

Met onze abonnementen helpen we jou jouw doelstellingen te behalen en ambities te bereiken. Je hebt de keuze uit twee abonnementen: goed en best. En heb je een afgebakende traject? Dan hebben we voor jou het ‘groeiprogramma’.

Abonnement ‘goed’ is geschikt voor ondernemers die al weten waar ze naartoe willen en hulp kunnen gebruiken bij de uitvoering. Met abonnement ‘Best’ denken we strategisch met je mee en zetten we jouw doelen en plannen op papier.

In dit artikel lees je meer over de verschillen tussen de abonnementen.

Herman Koot

Ook meer resultaat?

Neem contact op

De 7 voordelen van onze marketingabonnementen

1

Een heel team dat werkt aan jouw marketing

Jij gaat samenwerken met een team van allround marketeers die alle kennis en kunde in huis hebben om jouw bedrijf het podium te geven dat het verdient. Je hebt een vast aanspreekpunt, maar kunt bouwen op de kennis en kunde van alle collega’s. Wij bieden je de expertise van een ervaren marketingteam voor de prijs van één medewerker. Wist je dat een abonnement vaak goedkoper is dan een marketeer in dienst?

2

Geen verborgen kosten

Jij betaalt een vast bedrag per maand, en dat is het. Geen verborgen addertjes onder het gras of kosten voor dure tooling. Als we afspraken maken met derden, kun je erop vertrouwen dat we écht de beste deal maken. Jij krijgt alle kortingen en marges die wij voor jou regelen.

3

Jij profiteert van jarenlange ervaring

Al sinds 2010 helpen wij bedrijven met waar wij het beste in zijn: aantoonbaar werkende marketing waar onze klanten beter van worden. We hebben in die jaren een unieke en bewezen werkwijze opgebouwd en kennis vergaard in een groot aantal branches. Door deze gestructureerde manier van werken weet jij wat je kan verwachten.

4

Jij hebt de touwtjes in handen

Elk kwartaal bespreken we de werkzaamheden, doelstellingen en resultaten aan de hand van een kwartaalrapportage. Uiteraard hebben we ook tussentijds veel contact, soms dagelijks, soms wekelijks en soms maandelijks. Het is maar net waar jij en de situatie om vraagt. We zijn transparant in de data. Het is jóúw marketing, dus we zijn eerlijk en rapporteren duidelijk.

5

Continue marketing

Wij zijn telkens bezig met het verbeteren van jouw marketing. Bij Buro Koorts werken we niet aan losse projecten, maar werken we langdurig samen op basis van abonnementen. Wij geloven dat door continu samen te werken, we de gestelde doelstellingen succesvol behalen.

6

Meetbare resultaten

Door de resultaten van onze werkzaamheden te analyseren en te rapporteren, weet jij precies wat er gebeurt én wat het effect van ons werk is. Op basis van de resultaten sturen we bij. Wat ging goed? Wat kan beter?

7

Jij kan je focussen op het ondernemen

Onze allround marketeers doen het werk, jij geeft ons de input die we nodig hebben. Wij helpen jou dagelijks met marketing, zodat jij je kan focussen op ondernemen. We gebruiken hiervoor meerdere marketingtools. Nog een voordeel: jij hoeft deze niet aan te schaffen, die zitten gewoon in het abonnement.

Een abonnement geeft je toegang tot:

Meer weten?

Referenties

Nieuwsgierig geworden?
Laten we eens een kop koffie drinken!

Herman Koot

Ook resultaat behalen?

Plan een afspraak