“Buro Koorts is eerlijk en heeft het beste met ons voor”
Drost & Zonen bestaat alweer 60 jaar en had eigenlijk al die jaren weinig veranderd aan hun uitstraling. Het was dus de hoogste tijd voor een moderniseringsslag. Sinds februari 2021 werken we samen met dit Arnhemse bedrijf en hebben we al mooie resultaten behaald. Met als grote hoogtepunt: een nieuw logo met bijbehorende huisstijl en een compleet nieuwe website. Na maanden intens samenwerken, blikken we samen met Kevin Kersten, operationeel manager bij Drost & Zonen, terug op de samenwerking.

Dicht bij Drost & Zonen gebleven
Drost & Zonen heeft haar eigen identiteit behouden, maar in een modern jasje. Kevin vertelt: “Wat ik heel mooi vond, is dat afgelopen week een vaste klant van ons zei: de verandering is prachtig, en het is bijzonder dat je nog steeds Drost & Zonen terugziet in het logo. En dat is exact waar we naar gezocht hebben. We hebben een heel nieuw logo, maar het straalt wel meteen uit dat wij het zijn”.
Prettige en eerlijke samenwerking
Over de samenwerking met Buro Koorts is Kevin tevreden. “Buro Koorts is prettig om mee te werken. Wat ze doen, doen ze goed. En eerlijk? Ik denk dat ik Herman soms écht het bloed onder zijn nagels vandaan heb gehaald. Ik ben perfectionistisch, maar heb altijd mijzelf kunnen zijn. En ook de collega’s van Buro Koorts zijn gewoon eerlijk en zeggen wat ze vinden. Ze hebben het beste met ons voor. En juist dat maakt het een hele fijne samenwerking. Het is fijn om het gewoon samen te doen. Ik vind het heel mooi dat dat zo kan, op deze manier”.
Gezamenlijk het proces doorlopen
Kevin: “We hadden al een bepaalde visie van waar we naartoe willen. Maar eigenlijk roep je maar wat, zonder dat je weet waar je het over hebt. En dat is echt het grote voordeel van Buro Koorts: ze kijken mee en begeleiden. Er zijn zoveel dingen waar je als leek niet aan denkt. Dat is de kracht van Buro Koorts, zij weten precies waar ze op moeten letten”.
Drost & Zonen zorgt al 60 jaar voor een frisse en schone werkomgeving van klanten in de regio Gelderland, Utrecht en Overijssel. Dat doen ze in onder andere kantoren, winkels, scholen en kantines. Drost & Zonen heeft aandacht voor de klant en kijkt naar de wensen. Ze houden de lijnen kort, wat resulteert in een fijne samenwerking met hun klanten. Bekijk hier onze casus.