Wat hebben we gedaan?
In samenwerking met Frank van Dijk en Kevin Kersten (Drost & Zonen) hebben we een briefing gemaakt voor een nieuw logo en een huisstijl. Ester van Leuveren (E*D.SIGN) ontwierp op basis van de briefing een aantal voorstellen voor modernisering van het oude logo en als verrassing twee volledig out-of-the-box logo’s. Eén van de vernieuwende logo’s viel in de smaak en is de basis geworden voor de gehele nieuwe huisstijl en de nieuwe website. Na het ontwerp van het logo heeft Ester ook de verdere huisstijlelementen ontworpen, zoals de vacature-folders, werkopdrachten, enveloppen, e-mailhandtekening en het briefpapier.
Op basis van de nieuwe huisstijl, ontwikkelden we een functioneel ontwerp met alle wensen en eisen waaraan de nieuwe website moest voldoen. Webbouwer Draad wist deze wensen om te zetten in een uitstekend ontwerp en heeft de website verder ontwikkeld. Wij hebben dit proces begeleid en gecontroleerd of alle stappen naar wens waren.
Goede foto’s liggen aan de basis van iedere nieuwe marketinguiting. Daarom hebben we een uitgebreide fotografiebriefing gemaakt, waarna we samen met Enrich Visuals en Kevin twee dagen op pad zijn geweest om de mooiste beelden te maken. Mét prachtige modellen: de collega’s van Drost & Zonen schitteren op alle foto’s. De beelden zijn terug te zien in de website en in andere offline en online uitingen.