Spring naar content

Onze werkwijze

Buro Koorts helpt jou met marketing waar jij beter van wordt. Dat doen we op basis van onze unieke werkwijze waarbij we werken met gedrags­voorkeuren. Gaan we samenwerken? Dan ga je werken met allround marketeers die alle kennis in huis hebben om jouw bedrijf het podium te geven dat het verdient. Met veel van onze klanten hebben we een jarenlange samenwerking, sommige al sinds 2010. Lees hieronder hoe wij in vier heldere stappen jouw bedrijf concreet gaan helpen of lees hier alvast onze referenties en casussen.

De juiste richting bepalen

We vinden het belangrijk dat we goed inzichtelijk krijgen wie jij bent, waar je voor staat en welke producten of diensten jij levert. Wie ben jij? Wat zijn jouw ambities? En waar wil je over een jaar, vijf jaar of tien jaar staan? Ook kijken we goed naar de branche en de markt waar jij je in bevindt en doen we onderzoek naar jouw concurrenten.

Samen gaan we de juiste richting bepalen. Afhankelijk van jouw marketingabonnement, doen we dat onder andere met:

  • Kennismakingssessies
  • Strategische werksessies
  • Marktonderzoek
  • Marketingcommunicatieplan
  • Marketingkalender
  • Cultuurscan

Aan de slag!

We gaan voor jou actief aan de slag, resultaten behalen! Wat we doen? Dat hangt af van wat jij nodig hebt. Dit loopt uiteen van vernieuwende concepten tot branding en van websiteoptimalisaties tot het schrijven van overtuigende teksten. We zorgen daarbij voor een consistente merkuitstraling; alles moet tot in de puntjes kloppen.

  • Tools inrichten voor vindbaarheid (SEO)
  • Content schrijven (blogs, nieuws etc.)
  • Teksten optimaliseren
  • Online en offline marketingcampagnes bedenken en uitvoeren
  • Bouwen aan het merk
  • Initiëren van events
  • Nieuwsbrieven opstellen en verzenden
  • Social media optimaliseren en beheren
  • Webcare

Meten is weten

We kunnen pas stellen dat de samenwerking een succes is door het te controleren. Alleen dan weten we of we voorafgestelde doelen behaald worden én of in de ingeslagen weg de juiste is. Die inzichten zetten we om in voorstellen voor verbetering: wat was hét succes? En kan nóg beter? Het is jouw data en daar zijn we heel transparant en eerlijk in. Zo behalen we jaar op jaar groei voor onze klanten.

  • Website analyseren (o.a. Google Analytics)
  • Websitebezoekers segmenteren (o.a. LeadInfo)
  • Google posities monitoren
  • Kwartaalrapportages opmaken
  • Wekelijkse (SEMrush) rapportages bijhouden

Continu verbeteren

Continu verbeteren, dat mag jij verwachten. Wij doen altijd nét dat stapje extra en zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. We voelen ons medeverantwoordelijk voor het succes van jouw bedrijf en doen wat het beste werkt voor jou. En werkt iets niet? Dan zijn we daar ook eerlijk in en sturen we bij om de vooraf gestelde doelstellingen te behalen.

  • Marketingadvies
  • Advies over de strategie en organisatie
  • Sparringsessies met ondernemer/MT
  • Verbetertrajecten op basis van de inzichten
  • Monitoren van de website
  • Marketing automation strategie uitwerken

Ook jouw doelen behalen?

Afhankelijk van jou en jouw bedrijf, hebben we een abonnement dat daarop aansluit. Met onze abonnementen helpen we jou jouw doelstellingen te behalen en ambities te bereiken. Je hebt de keuze uit twee abonnementen: goed en best. Abonnement ‘goed’ is geschikt voor ondernemers die al weten waar ze naartoe willen en hulp kunnen gebruiken bij de uitvoering. Met abonnement ‘Best’ denken we strategisch met je mee en zetten we jouw doelen en plannen op papier. Vervolgens gaan wij actief aan de slag om jouw doelen en plannen te behalen.

 

Nieuwsgierig geworden?
Laten we eens een kop koffie drinken!

Herman Koot

Laten we eens kennis maken!

Plan een afspraak

Deze website maakt gebruik van cookies
We gebruiken cookies voor de werking van deze website, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Pas hieronder je voorkeuren aan en klik vervolgens op OK om akkoord te gaan met deze cookies.

Cookie settings