Spring naar content

“De betrokkenheid en diepgang in de materie is de kracht van Buro Koorts”

Vijf jaar samenwerking met Grovema. Dat betekent al vijf jaar tussen de gele graafmachines, vijf jaar grappen en gekkigheid en vijf jaar gestage groei. Een mooi moment om terug te blikken op deze periode. We spreken Luc Smit, eigenaar van Grovema, over het belang van hun webshop en de persoonlijke samenwerking de afgelopen jaren.

Persoonlijke dienstverlening

  • Social media monitoren en beheer
  • Content en SEO
  • Nieuwsbrief
  • Acties en campagnes
  • Analyse en rapportage
  • Bouwen aan het merk

“Ze verzinnen altijd wel weer wat en blijven daarbij persoonlijk,” vertelt Luc wanneer hem gevraagd wordt naar de samenwerking. “Wat ik zelf heel leuk vind, zijn altijd de attente presentjes die Buro Koorts zelf komt brengen. Dat maakt het voor ons heel persoonlijk.” Het hoogtepunt van de samenwerking tot nu toe is volgens Luc de webshop: “We opereren in een grote markt. Daarbij verkopen we onze producten over de hele wereld. Online is het dus enorm belangrijk om aanwezig te zijn om klanten in alle uithoeken van de wereld te kunnen bereiken.” Nu Grovema ook internationaal veel betekent voor haar klanten, kunnen we stellen dat die ambitie uitstekend verloopt.

‘De betrokkenheid en de diepgang in de materie is de kracht van Buro Koorts’

Over de samenwerking met Buro Koorts is Luc enthousiast: “Je merkt echt dat Buro Koorts in de materie duikt. Doordat ze ook vaak bij ons langskomen, heb ik ook echt het gevoel dat Buro Koorts snapt waarover het gaat. Dat bedrijfsgevoel dat zij hebben en de betrokkenheid zijn dan voor mij ook belangrijke factoren in een samenwerking. Een voorbeeld daarvan is dat ze regelmatig langskomen om te sparren. Dat helpt allemaal om het bedrijf beter te leren kennen en begrijpen. Die betrokkenheid, en de diepgang in de materie, is de kracht van Buro Koorts.”

‘De marketing van Buro Koorts heeft Grovema verder gebracht naar een nieuw niveau’

Luc beveelt Buro Koorts zeker aan: “De samenwerking heeft ons zeker verder gebracht naar een nieuw niveau. Wat ik bijzonder prettig vind, zijn de korte lijnen en de informele vorm van communiceren. Dat moet bij je passen, en bij ons past dat. Ik denk dat dit ook past bij andere bedrijven in het mkb. Ik vind het in ieder geval een erg fijne manier van samenwerken,” aldus Luc.

De uitdaging voor de komende tijd

“Eind van dit jaar wordt onze nieuwe webshop gelanceerd. Op dat moment willen we natuurlijk vol gaan inzetten op marketing. Dat zal dan met name gaan zitten in het optimaliseren van de website en het goed gevonden worden in Google. Daarbij zullen we uiteraard ook met Google Ads aan de slag gaan. De rol van Buro Koorts wordt daarbij om het traject te gaan begeleiden. Buro Koorts fungeert als aanspreekpunt van de webbouwer en de andere betrokkenen. Ze hebben verstand van hoe dit ingericht moet worden; dus dat moet goedkomen. Ook zullen er weer nieuwe foto’s gemaakt worden waardoor we ook onze merkuitstraling fris en modern houden.’’

We zijn erg trots dan we al meer dan vijf jaar voor dit prachtige bedrijf mogen werken. Op naar de 10 jaar!

Grovema is wereldwijd specialist in gebruikte Liebherr onderdelen voor grondverzet- en overslagmachines. Ze bestaan al meer dan 15 jaar en hebben nu de grootste voorraad gebruikte onderdelen ter wereld. Denk daarbij aan complete motoren en hydraulische pompen of juist aan kleine schakelaars of toetsenborden.

Nieuwsgierig geworden? Laten we eens een kop koffie drinken!

Herman Koot

Laten we eens kennismaken!

Plan een afspraak

Deze website maakt gebruik van cookies
We gebruiken cookies voor de werking van deze website, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Pas hieronder je voorkeuren aan en klik vervolgens op OK om akkoord te gaan met deze cookies.

Cookie settings