Wat hebben we gedaan?
We zijn begonnen met een brainstorm om de grote lijnen uit te zetten. Solid Finance staat voor gezond boeren verstand; zaken doen met een nuchtere kijk. Geen poespas, maar recht voor z’n raap. Dit thema hebben we gebruikt voor een conceptpresentatie. Solid Finance werd direct enthousiast van onze ideeën. Samen hebben we de ideeën verder ontwikkeld en hebben we het thema nog meer aangekleed. We kwamen uit op een Piaggio met heerlijke koffie, geheel in Solid Finance thema, waarbij de mannen van Solid Finance met potentiële klanten in gesprek konden.
Nadat het concept is besproken, zijn we op zoek gegaan naar een geschikte koffiekar. We kwamen uit bij BarCompany, waar we veelvuldig contact mee hebben gehad om alles af te stemmen. We regelden banners, een vloerkleed voor bij de Piaggio en zakdoeken in de huisstijlkleur van Solid Finance. Ook hebben we speciale Solid Finance koekjes laten maken bij Mekking uit Bennekom, die werden uitgedeeld bij de koffie. Verder hebben we regelmatig contact gehad met Vastgoedjournaal (dé site met informatie over vastgoed) en de locatie van de beurs. Zo zorgden we ervoor dat alles soepel verliep en konden we Solid Finance bij elke stap goed op de hoogte houden.