“We zien een groei in de kwartaalcijfers”
Eind 2018 mochten we Hubbers interieurmakers verwelkomen als klant. In de daaropvolgende jaren hebben we ons vol ingezet om ons te verdiepen in wat zij doen en na te denken over de stappen die nodig waren om meer leads en naamsbekendheid te genereren. In deze referentie vertelt Lonneke van Ooijen, interieurarchitect en verantwoordelijk voor alle marketing uitingen bij Hubbers interieurmakers, hoe zij de samenwerking met Buro Koorts heeft ervaren.
Meer volgers, leads en naamsbekendheid
Buro Koorts vervulde voor Hubbers interieurmakers voornamelijk een adviserende rol. Lonneke: “Buro Koorts bedacht voor ons creatieve ideeën om meer volgers op social media, meer leads en meer naamsbekendheid te krijgen. Ik pakte uitvoerende taken op en Buro Koorts ondersteunde me hier ook bij. Met als resultaat: helderheid in welke kant we op wilden groeien en welke stappen daarin genomen moesten worden. Ook hebben we een nieuwe website én nieuwe leads. We zien een groei in de kwartaalcijfers en hopen dat dit door gaat zetten!”
Buro Koorts werkt helder en accuraat
Lonneke: “Wat ik heel fijn vind in de samenwerking met Buro Koorts, is dat de afspraken nagekomen worden. Buro Koorts leeft ook echt mee en is oprecht geïnteresseerd in hoe het er hier intern aan toe gaat. Daarnaast is het fijn dat je één contactpersoon hebt. Als er iets snel gebeuren moet, dan kan dat ook. Buro Koorts werkt heel helder en accuraat. Ook ziet alles er heel netjes uit. Ik krijg bijvoorbeeld na elk overleg een net verslag met de to do’s.”
Buro Koorts gaat voor je aan de slag
Lonneke: “Wij zijn heel enthousiast over de samenwerking met Buro Koorts. We hebben er nu al veel profijt van om te sparren met een partij die ons adviseert, met creatieve oplossingen komt en waar nodig ook operationeel helpt. Buro Koorts leunt niet achterover, maar gaat echt voor je aan de slag.”
‘Kan dat?’, is bij Hubbers interieurmakers nooit de vraag. Wel: ‘Hoe gaan we dit doen?’ Een team van dertig specialisten zorgt voor perfect gemaakte interieurs. Betrokkenheid, vakmanschap en creativiteit zijn daarbij sleutelwoorden. In nauwe samenwerking met de opdrachtgever zoekt Hubbers interieurmakers bij elk project naar oplossingen op maat.