“We zien een groei in de kwartaalcijfers”
Eind 2018 mochten we Hubbers interieurmakers verwelkomen als klant. Afgelopen tijd hebben we ons dan ook vol ingezet om ons te verdiepen in wat zij doen en na te denken over de stappen die nodig zijn om meer leads en naamsbekendheid te genereren. In deze referentie vertelt Lonneke van Ooijen, interieurarchitect en verantwoordelijk voor alle marketing uitingen bij Hubbers interieurmakers, hoe zij de samenwerking met Buro Koorts ervaart.
Over Hubbers interieurmakers
‘Kan dat?’, is bij Hubbers interieurmakers nooit de vraag. Wel: ‘Hoe gaan we dit doen?’ Een team van dertig specialisten zorgt voor perfect gemaakte interieurs. Betrokkenheid, vakmanschap en creativiteit zijn daarbij sleutelwoorden. In nauwe samenwerking met de opdrachtgever zoekt Hubbers interieurmakers bij elk project naar oplossingen op maat.
De uitdaging van Hubbers interieurmakers
Voordat Lonneke bij Hubbers interieurmakers in dienst kwam, werd er weinig gedaan met social media. Daarom kreeg zij naast haar taken als interieurarchitect ook de taak mee om social media op te pakken. Lonneke: “De taak om de social media berichten op te pakken, ging de eerste periode goed, maar ik merkte al snel dat ik een beetje bleef hangen. Ik ben architect en geen marketeer. Maar we wilden wel meer leads en meer naamsbekendheid. Daarom vonden we het wel belangrijk om meer met marketing te doen.”
Korte lijnen
Lonneke: “Het kennismakingsgesprek met Buro Koorts voelde meteen al heel goed. We hadden bij Buro Koorts het gevoel dat het aansloot bij ons bedrijf. Buro Koorts denkt creatief met ons mee en wat we fijn vinden, is dat Buro Koorts klein is. Dit betekent dat de lijnen heel kort zijn. We hebben voorheen wel eens samengewerkt met een grotere partij, maar dan heb je meerdere contactpersonen en dat werkt niet altijd fijn.”
Meer volgers, leads en naamsbekendheid
Buro Koorts vervult voor Hubbers interieurmakers voornamelijk een adviserende rol. Lonneke: “Buro Koorts bedenkt voor ons creatieve ideeën om meer volgers op social media, meer leads en meer naamsbekendheid te krijgen. Ik pak uitvoerende taken op en Buro Koorts ondersteunt me hier ook bij. Met als resultaat: helderheid in welke kant we op willen groeien en welke stappen daarin genomen moeten worden. Ook hebben we een nieuwe website én nieuwe leads. We zien een groei in de kwartaalcijfers en hopen dat dit door gaat zetten!”
Buro Koorts werkt helder en accuraat
Lonneke: “Wat ik heel fijn vind in de samenwerking met Buro Koorts, is dat de afspraken nagekomen worden. Buro Koorts leeft ook echt mee en zijn oprecht geïnteresseerd in hoe het er hier intern aan toe gaat. Daarnaast is het fijn dat je één contactpersoon hebt. Als er iets snel gebeuren moet, dan kan dat ook. Buro Koorts werkt heel helder en accuraat. Ook ziet alles er heel netjes uit. Ik krijg bijvoorbeeld na elk overleg een net verslag met de to do’s.”
Buro Koorts gaat voor je aan de slag
Lonneke: “Wij zijn heel enthousiast over de samenwerking met Buro Koorts, al is het nog kort. We hebben er nu al veel profijt van om te sparren met een partij die ons adviseert, met creatieve oplossingen komt en waar nodig ook operationeel helpt. Buro Koorts leunt niet achterover, maar gaat echt voor je aan de slag.”
Wil jij je marketing ook uitbesteden?
Kom gerust eens koffie drinken om kennis te maken. We staan bekend om onze uitstekende koffie, van espresso tot een cappuccino! Thee of wat fris mag natuurlijk ook. Als jij er maar blij van wordt.