U of jij: hoe spreek jij uw klanten aan?
Waarom klantbeoordelingen onmisbaar zijn voor jouw bedrijf
Hoe vaak laat jij je in jouw aankoop leiden door een review of beoordeling? Maar liefst 90 procent van alle consumenten leest reviews. Daarnaast beschouwt 52 procent van alle consumenten beoordelingen zelfs als één van de belangrijkste bronnen van informatie. Dit is dan ook één van de redenen waarom wij bij onze klanten vaak hameren op het belang van tevreden klanten en klantbeoordelingen. Want je kan als bedrijf nog wel zo hard roepen hoe goed je bent, als jouw klantbeoordelingen dat niet ondersteunen, zal niemand je geloven. In dit artikel geef ik je verschillende tips met betrekking tot online klantbeoordelingen.
![Waarom Klantbeoordelingen Onmisbaar Zijn Voor Jouw Bedrijf](https://www.burokoorts.nl/wp-content/uploads/2023/05/Waarom-klantbeoordelingen-onmisbaar-zijn-voor-jouw-bedrijf-960x600.jpg)
Lees meer kennisartikelen