3. Blijvende resultaten
In een steeds veranderende wereld is het belangrijk om te blijven ontwikkelen. Want je kunt vandaag misschien een fantastisch product of dienst hebben, maar wie zegt dat dat morgen ook zo is? Zo is het ook met marketing, als ondernemer is het belangrijk om marketing in te zetten zodat het ook morgen goed gaat, en overmorgen eveneens.
Dit inzicht uit begin 2016 heeft ons overtuigd ons businessmodel radicaal om te gooien naar marketingabonnementen. Geen ad hoc projecten meer, maar elke dag werken aan de marketing van onze klanten. Om die reden zijn wij continu bezig met het verbeteren van de marketing van onze klanten. Het resultaat? Stabiele groei in plaats van pieken en dalen in kosten en werkdruk. Zo werken we samen aan het realiseren van de commerciële doelen.
4. Een heel team in plaats van één medewerker
Voor de kosten van één van onze marketingabonnementen zou je als bedrijf ook één vast iemand kunnen inhuren. Het voordeel van een full-service marketingbureau inschakelen is dat je voor de prijs van één medewerker een heel marketingteam tot je beschikking hebt. In ons team heeft iedereen weer zijn eigen specialisatie en interesses. Hierdoor heb je een enorme variatie aan kennis en expertise tot je beschikking. Ook hoef je er relatief weinig tijd aan te besteden, bij marketingbureaus werken namelijk marketeers die het gewend zijn om veel input te verwerken
5. Jij hebt de touwtjes in handen
Marketing is maatwerk. De uitvoering is daarom voor ieder bedrijf anders. Dat wordt bepaald door waar jouw ambities en doelen als ondernemer liggen. Marketing heeft zodoende voor ieder bedrijf een andere betekenis. Om die reden vragen we jou waar jouw ambities liggen. Hier worden onze werkzaamheden dan ook op afgestemd. Zo heb jij op elk moment de touwtjes in handen.
6. Meetbare resultaten
Meten is weten. Daarom rapporteren wij onze werkzaamheden in de vorm van een kwartaalrapportage. Hierin overleggen we elk kwartaal wat de resultaten zijn geweest én wat het effect is van onze werkzaamheden. Worden de afgesproken doelstellingen niet gehaald? Dan kijken we waar het is misgegaan en sturen we bij totdat we weer op goede koers liggen.
7. Je profiteert van jarenlange ervaring
Sinds de oprichting van Buro Koorts in 2010 hebben we al heel wat bedrijven mogen helpen met marketing waar zij beter van worden. Hierdoor hebben we inmiddels heel wat ervaring in verschillende branches. Ook houden wij ons bezig met marketing in de breedste zin van het woord. Zo hebben we erg veel ervaring op het gebied van:
- Tools inrichten voor vindbaarheid (SEO)
- Content schrijven (blogs, nieuws)
- Teksten optimaliseren
- Website analyseren (o.a. Google Analytics)
- Online en offline marketingcampagnes
- Bouwen aan jouw merk
- Initiëren van events
- Nieuwsbrieven
- Social media
- Communicatiemiddelen optimaliseren
- Strategisch marketingadvies
- Innovatiesessies
Wil jij ook je marketing uitbesteden?
We kunnen je veel tips geven over wat de voordelen zijn van een marketingbureau, maar de belangrijkste is om veel een bureau te kiezen waar je een klik mee hebt. Als iets onze ervaring is uit meer dan 12 jaar marketingwerkzaamheden is dat je dan de mooiste resultaten haalt. Meer weten? Je kunt hier contact met ons opnemen.