Spring naar content

Positionering

Hoe wil jij dat jouw doelgroep over jou denkt? Hoe wil je dat zij jou vergelijken met jouw concurrent? Wil je bijvoorbeeld gezien worden als dé prijsvechter of wil je uitblinken in kwaliteitsproducten? Het antwoord op deze vragen helpt je jouw positionering te bepalen. Een positionering is namelijk de positie die je in wilt nemen in het brein van je doelgroep en waarmee jij je wilt onderscheiden van concurrentie. Buro Koorts helpt bedrijven graag met het inzichtelijk maken van hun positionering. Wij hebben namelijk ervaren dat bedrijven met een duidelijk onderscheidende positionering het beste presteren. Je kunt je bijvoorbeeld onderscheiden op prijs, product, beleving, service of toegang.

Nieuwsgierig geworden? Laten we eens een kop koffie drinken!

Herman Koot

Laten we eens kennismaken!

Plan een afspraak

Deze website maakt gebruik van cookies
We gebruiken cookies voor de werking van deze website, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Pas hieronder je voorkeuren aan en klik vervolgens op OK om akkoord te gaan met deze cookies.

Cookie settings