0318 - 742106
Buro Koorts
  • Marketing Abonnementen
  • Werkwijze
  • Over ons
    • Werken bij Buro Koorts
  • Referenties
  • Nieuws
  • Marketing Wiki
  • Contact
  • Zoek
  • Menu Menu
Terug
klantonderzoek

Kent u uw klanten echt?

Iedere ondernemer zegt dat ‘ie zijn klant kent, maar…. is dat werkelijk zo? Weet u wat uw klanten echt willen? Wat ze van uw bedrijf verwachten? Waarschijnlijk heeft u een goed idee van hun wensen, maar u zult versteld staan van wat u nog niet weet. Én wat u door klantonderzoek nog van uw klanten kunt leren.

Waar het om draait, is dat wat u doet of gaat doen, aansluit bij de behoeften van uw klanten. Hoe u dit kunt realiseren? We leggen het u graag uit.

Hoe leert u het meeste van uw klanten?

Simpel. Stel u kwetsbaar op en stel de juiste vragen. Vraag uw klanten om een eerlijke mening. Bijvoorbeeld:

  • Hoe heeft men uw dienstverlening ervaren?
  • Is uw product of dienst echt zo goed als dat u vindt? En nog belangrijker, wat zou je moeten of kunnen verbeteren?
  • Verlenen uw medewerkers de service waar uw klanten behoefte aan hebben?

Vraag uw klanten om hun mening en doe er iets mee. Wanneer u open staat voor kritiek en suggesties voor verbetering, zullen klanten dat in u waarderen. Helemaal wanneer ze zien dat u ook iets doet met hun mening en advies. Koppelt u dat ook nog eens terug en bedankt u ze er voor, dan bouwt u een hechte klantrelatie op. Bekijk een voorbeeld van hoe wij klantonderzoek kunnen vormgeven.

Vaak krijgen we de vraag ‘wat levert dit onderzoek me op?’

Een objectief klantonderzoek levert u meer op dan alleen maar data. Het kan uw organisatie helpen zich op verschillende vlakken te ontwikkelen:

  • Door de uitkomsten van het klantonderzoek weet u nauwkeurig waar de wensen en behoeften van uw klanten liggen. Hierdoor kunt u uw werkwijze of aanbod van producten en diensten beter afstemmen op uw klant.
  • Uw klant voelt zich gehoord en ziet dat u ook iets doet met zijn mening. Dit bindt een klant aan uw bedrijf omdat u écht klantgericht werkt.
  • Trends of ontwikkelingen worden sneller zichtbaar, zeker als u vaker klantonderzoek uitvoert. Met deze kennis blijft u voorop lopen in de markt.
  • Zowel uw medewerkers als uw organisatie wordt effectiever. Als u zich verbindt met uw klant door af te stemmen op hun wensen, zullen de resultaten van uw medewerkers, het team en uw organisatie beter worden.

De antwoorden van klanten op uw vragen, laten u nadenken over de kern van uw bedrijf.

Zo krijgt u met klantonderzoek inzichten waarmee u betere bedrijfsresultaten kunt behalen. Wilt u dat ook? We helpen u graag om de juiste vragen te stellen.

Terug

Logo Buro Koorts

Darwinstraat 3D
6718 XR Ede

0318 – 742106

Google Partner
© Copyright - Buro Koorts
  • Voorwaarden
  • Disclaimer / Privacy
  • Sitemap
Scroll naar bovenzijde

Als je onze website gebruikt, mogen wij in ruil daarvoor cookies plaatsen. We maken gebruik van cookies om onze website te optimaliseren. Ook gebruiken we cookies om data te verzamelen en onze online advertenties gericht te kunnen tonen.

Dat snap ikMeer info

Cookie en privacy instellingen



Hoe wij cookies gebruiken

We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.

Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.

Essentiële Website Cookies

Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.

Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.

We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.

We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.

Overige externe diensten

We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt

Google Webfont Instellingen:

Google Maps Instellingen:

Google reCaptcha instellingen:

Vimeo en Youtube video's insluiten:

Privacy Beleid

U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.

Privacybeleid
Accept settingsHide notification only