0318 - 742106
Buro Koorts
  • Over ons
  • Werkwijze
  • Marketing Abonnementen
  • Referenties
  • Casussen
  • Nieuws
  • Contact
  • Zoek
  • Menu Menu
Terug
Het belang van klantreviews

Kent u uw klanten echt?

Iedere ondernemer zegt dat ‘ie zijn klant kent, maar…. is dat werkelijk zo? Weet u wat uw klanten echt willen? Wat ze van uw bedrijf verwachten? Waarschijnlijk heeft u een goed idee van hun wensen, maar u zult versteld staan van wat u nog niet weet. Én wat u door klantonderzoek nog van uw klanten kunt leren.

Waar het om draait, is dat wat u doet of gaat doen, aansluit bij de behoeften van uw klanten. Hoe u dit kunt realiseren? We leggen het u graag uit.

Hoe leert u het meeste van uw klanten?

Simpel. Stel u kwetsbaar op en stel de juiste vragen. Vraag uw klanten om een eerlijke mening. Bijvoorbeeld:

  • Hoe heeft men uw dienstverlening ervaren?
  • Is uw product of dienst echt zo goed als dat u vindt? En nog belangrijker, wat zou je moeten of kunnen verbeteren?
  • Verlenen uw medewerkers de service waar uw klanten behoefte aan hebben?

Vraag uw klanten om hun mening en doe er iets mee. Wanneer u open staat voor kritiek en suggesties voor verbetering, zullen klanten dat in u waarderen. Helemaal wanneer ze zien dat u ook iets doet met hun mening en advies. Koppelt u dat ook nog eens terug en bedankt u ze er voor, dan bouwt u een hechte klantrelatie op. Bekijk een voorbeeld van hoe wij klantonderzoek kunnen vormgeven.

Vaak krijgen we de vraag ‘wat levert dit onderzoek me op?’

Een objectief klantonderzoek levert u meer op dan alleen maar data. Het kan uw organisatie helpen zich op verschillende vlakken te ontwikkelen:

  • Door de uitkomsten van het klantonderzoek weet u nauwkeurig waar de wensen en behoeften van uw klanten liggen. Hierdoor kunt u uw werkwijze of aanbod van producten en diensten beter afstemmen op uw klant.
  • Uw klant voelt zich gehoord en ziet dat u ook iets doet met zijn mening. Dit bindt een klant aan uw bedrijf omdat u écht klantgericht werkt.
  • Trends of ontwikkelingen worden sneller zichtbaar, zeker als u vaker klantonderzoek uitvoert. Met deze kennis blijft u voorop lopen in de markt.
  • Zowel uw medewerkers als uw organisatie wordt effectiever. Als u zich verbindt met uw klant door af te stemmen op hun wensen, zullen de resultaten van uw medewerkers, het team en uw organisatie beter worden.

De antwoorden van klanten op uw vragen, laten u nadenken over de kern van uw bedrijf.

Zo krijgt u met klantonderzoek inzichten waarmee u betere bedrijfsresultaten kunt behalen. Wilt u dat ook? We helpen u graag om de juiste vragen te stellen.

Terug

Logo Buro Koorts

Darwinstraat 3D
6718 XR Ede

0318 – 742106

Marketing Wiki

Werken bij Buro Koorts

© Copyright - Buro Koorts
  • Reviewbeleid
  • Voorwaarden
  • Disclaimer / Privacy
  • Sitemap
Scroll naar bovenzijde

Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren, het webverkeer te analyseren en voor marketingdoeleinden. Lees meer over hoe wij cookies gebruiken en hoe u ze kunt beheren door op "Voorkeuren" te klikken. Als u akkoord gaat met ons gebruik van cookies, klikt u op "Cookies toestaan".

Cookies toestaanVoorkeuren

Cookie Instellingen



Functionele cookies

Deze cookies zijn noodzakelijk om de kernfunctionaliteit van de website te kunnen gebruiken.

Analytische cookies

Deze cookies stellen ons in staat om het gebruik van de website te analyseren, zodat we de prestaties van onze websites kunnen meten en verbeteren.

Overige externe diensten

Deze cookies worden gebruikt om advertenties beter af te stemmen op uw interesses, zowel binnen als buiten onze websites. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt

Google Webfont Instellingen:

Google Maps Instellingen:

Google reCaptcha instellingen:

Vimeo en Youtube video's insluiten:

Privacy Beleid

U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.

Privacy statement
Instellingen opslaanAlle cookies weigeren