Contentkalender
Wij helpen je graag met het maken van een doeltreffende contentkalender, waardoor je meer resultaat uit je marketing haalt.
Content marketing richt zich op het maken en verspreiden van waardevolle en relevante informatie. Het doel van content marketing is om jouw doelgroep aan te trekken en te informeren, om zo nieuwe klanten binnen te halen. Door met content marketing antwoord te geven op de vragen en behoeften die jouw klant heeft, bied je waardevolle informatie. Onder content verstaan we alle middelen die je als bedrijf kunt inzetten: van blogs en interviews tot nieuwsbrieven en video’s.
Gaan we aan de slag met content marketing? Dan kijken we altijd eerst wat bij jouw bedrijf past. Kiezen we bijvoorbeeld voor blogs, interviews, video’s en/of nieuwsbrieven? We maken een duidelijke contentkalender en bepalen waar we mee aan de slag gaan.
Nadat het plan staat, gaan we ook daadwerkelijk aan de slag! We schrijven en maken de content die nodig is om jouw doelen te behalen. Deze content delen we vervolgens weer via de meest relevante kanalen.
Uiteraard houden we de resultaten nauwlettend in de gaten. Welke content slaat aan? Welke informatie wordt veel gelezen? Op welke positie sta je in Google? En welke video’s hebben de langste kijkduur? We rapporteren de resultaten in een kwartaalrapportage.
Op basis van de controles optimaliseren we het proces. We doen altijd nét dat stapje extra en zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. We voelen ons medeverantwoordelijk voor het succes van jouw bedrijf en doen wat het beste werkt voor jou.
Content marketing kan meetbaar bijdragen aan jouw doelen, zoals het vergroten van naamsbekendheid en nieuwe klanten. Goede content marketing kan leiden tot meer conversies, loyale klanten die terugkeren én meer omzet. Daarnaast is content marketing een belangrijk onderdeel van zoekmachine optimalisatie (SEO). Met content marketing bouw je aan de lange termijn. Waar je bijvoorbeeld met marketingcampagnes wat meer inzet op de korte termijn, kies je met content marketing voor duurzame content.
Kunnen wij jou helpen met content marketing? Neem dan contact met ons op.
Helpen, ontwikkelen, resultaat en enthousiasme. Dat zijn de kernwaarden die de rode draad vormen in alles wat wij doen. Bij Buro Koorts werken allround marketeers die jou écht helpen jouw doelen te bereiken. Wat ons uniek maakt? Dat is onze werkwijze. Je werkt samen met een collega als vast aanspreekpunt, die jou helpt met marketing in de breedte. Door te werken op basis van gedragsvoorkeuren, vullen we elkaar aan. Zo halen we het beste in elkaar naar boven.